tiistai 17. huhtikuuta 2012

Rakkaita käpyjä

Maanatai työpäivän jälkeen askartelu terapiaa.
Kanaverkkoa, käpyjä, narua.
Voiko kävyt olla rakkaita?  juu minulle voi. 
Nämä kävyt on kerätty viime kesänä minulle tärkeästä ja rakkaasta paikasta Trullevista Paksunnokan mökiltä Kokkolasta, jossa olen viettänyt kaikki lapsuuteni kesät Fammun ja Faffan kanssa, jotka ovat jo enkeleinä taivaassa <3
Viime kesän reissu lapsuuden maisemiin oli muutenkin minulle tärkeä, ja siitä jäi taasen ihanat muistot  ja silmäkulma kostuu<3<3<3
Nyt on väsätty kävyt sydämeen ja tämä lähtee meidän omalle viime syksynä hankitulle mökille =o)



5 kommenttia:

  1. Ihana ♥ Olet taitava käsistäsi ja yksinkertaisista tarvikkeista tuli kaunis ovikoriste, en ole vastaavaa koskaan nähnyt, hieno idea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista =o) mä olen sellainen wannabe tuunaaja, ideoita olis enemmän kuin taidot ja aika riittäisi.Työpäivän jälkeen vaan täytyy välillä tehdä jotain luovaa, toki olis paljon järkevämpää lähteä lenkille. Mutta pieni näpertely vie aina voiton =o)

      Poista
  2. Voi miten ihana käpysydän! Tämähän on niin kaunis koriste, että jossain vaiheessa tahdon tehdä tällaisen itsellenikin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommetistasi =o) tämä oli helppo tehdä, hieman olisi voinut tietysti suunnitella ja ehkä mitata, mutta siitä vaan leikkurilla kanaverkkoa poikki ja lopputulos oli nyt tämmöinen. Voi miten paljon kaikkea kivaa tuosta kanaverkosta voisikaan tehdä...uusia ideoita pukkaa.

      Poista