torstai 5. huhtikuuta 2012

Pääsiäis Lomaa =o) Ihanaa

Kyllä nyt on useampi päivää lomaa, eikä lähdetä yhtään mihinkään.
Tarkoitus käydä läpi tavaroita autotallissa ja varastossa (joku on käynyt siellä sotkemassa), valmistellaan tulevaa mökkikautta ja puuhastellaan kaikkea mukavaa,
 jos ei huvita niin ei ole pakko.
Tänä iltana aloitetaan loman juhlistus etanapannuilla ja hyvällä viinillä. NaMi NaMi.
Eilen innostuin tekemään tämmöisen isomman pupun ja PAULApupunen siitä syntyi.
OIKEIN HYVÄÄ PÄÄSIÄISEN AIKAA !!!
NAUTITAAN
minä olen PAULA

3 kommenttia:

  1. Kiva kun poikkesit minun blogiini! Ihana Tilda=Paula :) Minäkin olen näitä joskus ommellut, viimeaikoina en vaan ole innostunut. Jäin lukijaksesi eli kyläilen täällä varmasti jatkossakin. Hyvää pääsiäistä sinulle!

    VastaaPoista
  2. Kuulostaa mukavalta, nautiskellaan vapaista :) Leppoisaa pääsiäisen aikaa! (Mulla on vieläkin haasteeseen vastaamatta, mutta enköhän nyt pyhinä ehdi sen postauksen tehdä.) :)

    VastaaPoista
  3. Mukava löytää uusia ihania blogeja.

    Ihana pääsiäisruoka suunnitelma sinulla.

    ...(\(\..♥../)/)

    ..( '.')....('.' )

    o(_")").(“(“_)o

    ”˜˜”*°•. ˜”*°••°ILOISTA PÄÄSIÄISTÄ!!!

    Hanne

    VastaaPoista